REGULAMIN UŻYTKOWANIA SERWISU INTERNETOWEGO
§ 1 DEFINICJE
- evillage.pl –
serwis internetowy, który oparty jest na
pośrednictwie świadczonym przez Dostawcę w kontakcie pomiędzy Klientem, a Partnerem.
Serwis umożliwia Klientowi pozostawienie danych, umożliwiających przekazanie ich przez
Dostawcę na rzecz Partnera w celu ewentualnego przedstawienia Klientowi przez Partnera
informacji handlowych, marketingowych, reklamowych lub oferty, bądź ofert handlowych
dotyczących ewentualnej sprzedaży, najmu lub leasingu pojazdu, na zasadach i warunkach
określonych przez Partnera.
- Dostawca – Rafał Skonieczka, prowadzący działalność gospodarczą pod
firmą RAFAŁ SKONIECZKA "EVILLAGE.PL", z siedzibą w Łodzi, przy ul. Wólczańska 125,
90-521 Łódź, NIP: 7292295571, Regon: 100137256, adres e-mail:
evillage(at)evillage.pl, tel: +48
501 065 481
- Partner – osoba fizyczna, osoba prawna, bądź inna jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posiadająca status przedsiębiorcy w
rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej
(Dz. U. z 2016 r. poz. 1829 z późn. zm.), na rzecz której Dostawca przekazuje dane
Klienta w celu ewentualnego przedstawienia Klientowi przez Partnera informacji
handlowych, marketingowych, reklamowych lub oferty, bądź ofert handlowych dotyczących
ewentualnej sprzedaży, najmu lub leasingu pojazdu, na zasadach i warunkach określonych
przez Partnera.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, bądź inna jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, prowadząca, bądź nieprowadząca
działalności gospodarczej, która dobrowolnie pozostawia Dostawcy swoje dane w celu
przekazania ich na rzecz Partnera, bądź Partnerów i ewentualnego przedstawienia jej
przez tych Partnerów informacji handlowych, marketingowych, reklamowych lub oferty, bądź
ofert handlowych dotyczących ewentualnej sprzedaży, najmu lub leasingu pojazdu, na
zasadach i warunkach określonych przez Partnera.
- Użytkownik – podmiot korzystający z serwisu internetowego, w tym Klient
oraz Partner. Użytkownikiem może być:
- osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności
prawnych,
- osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat, lecz nie ukończyła 18 lat, w zakresie w
jakim może nabywać prawa lub zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami prawa,
- osoba prawna,
- jednostka organizacyjna, która nie posiada osobowości prawnej, a której właściwe
przepisy przyznają zdolność prawną.
- Umowa z Klientem - umowa zawierana przez Klienta i Dostawcę, na
podstawie której Klient pozostawia Dostawcy swoje dane w celu przekazania ich przez
Dostawcę na rzecz Partnera, bądź Partnerów i przedstawienia Klientowi przez Partnerów
informacji handlowych, marketingowych, reklamowych lub oferty, bądź ofert handlowych
dotyczących ewentualnej sprzedaży, najmu lub leasingu pojazdu, na zasadach i warunkach
określonych przez Partnerów, zaś Dostawca zobowiązuje się do przekazania tych danych na
rzecz Partnera, bądź Partnerów w ww. celu.
- Umowa z Partnerem – odrębna umowa zawierana przez Partnera z Dostawcą,
której przedmiotem jest przekazanie przez Dostawcę na rzecz Partnera danych Klienta lub
Klientów, w celu związanym z prowadzoną przez Partnera działalnością gospodarczą,
obejmującym przedstawienie Klientowi informacji handlowych, marketingowych, reklamowych
lub oferty, bądź ofert handlowych dotyczących ewentualnej sprzedaży, najmu, leasingu
pojazdu, na zasadach i warunkach określonych przez Partnera.
- Dane – dane i informacje przekazane przez Klienta na rzecz Dostawcy za
pomocą formularza kontaktowego, dostępnego w serwisie internetowym, które mają zostać
przekazane przez Dostawcę na rzecz Partnera, na podstawie umowy Dostawcy z Klientem.
Dane te obejmują:
- dane, których przedstawienie jest konieczne, aby doszło do zawarcia umowy z
Klientem, tj.: imię i nazwisko Klienta, adres e-mail i numer telefonu Klienta,
dane dotyczące marki i modelu poszukiwanego przez Klienta pojazdu,
- dane dodatkowe, określone jako „Uwagi”, których przedstawienie przez Klienta
jest w pełni dowolne.
- Formularz kontaktowy – formularz przeznaczony do przekazywania przez
Klienta na rzecz Dostawcy danych w ramach serwisu internetowego. Formularz kontaktowy
zawiera rubryki obejmujące:
- dane, których przedstawienie przez Klienta jest konieczne, aby doszło do
zawarcie umowy z Klientem,
- dane dodatkowe, których przedstawienie przez Klienta jest w pełni dowolne.
- Formularz do zmiany danych - formularz przeznaczony do zmiany danych
przekazanych uprzednio przez Klienta na rzecz Dostawcy za pomocą formularza kontaktowego
w ramach serwisu internetowego.
- Reklamacja - wystąpienie skierowane przez Użytkownika wobec Dostawcy, w
którym Użytkownik zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Dostawcę,
określonych w niniejszym Regulaminie.
- Informacja handlowa – zgodnie z art. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 18 lipca
2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030 z późn.
zm.), jest nią każda informacja przeznaczoną bezpośrednio lub pośrednio do promowania
towarów, usług lub wizerunku Partnera, z wyłączeniem informacji umożliwiającej
porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej z określoną osobą oraz
informacji o towarach i usługach niesłużącej osiągnięciu efektu handlowego pożądanego
przez Partnera.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników z serwisu
internetowego evillage.pl warunki zawarcia przez Dostawcę umowy z Klientem oraz jej
treść, a także podstawowe cele i warunki umowy Dostawcy z Partnerem.
- Użytkownicy, którzy korzystają z serwisu internetowego, obowiązani są do powstrzymania
się od wszelkich działań, bądź zaniechań, które mogą zakłócić, utrudnić, bądź
uniemożliwić korzystanie z serwisu.
- Serwis internetowy obejmuje następujące funkcjonalności:
- a. prezglądanie zawartości serwisu,
- b. przesyłanie informacji za pomocą formularzy,
- Korzystanie przez Użytkownika z serwisu internetowego wymaga spełnienia następujących
wymagań technicznych, niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym
posługuje się Dostawca:
- a. dostępu do sieci Internet,
- b. systemu operacyjnego,
- c. przeglądarki internetowej.
- Treści serwisu internetowego podlegają ochronie. Techniczne środki ochrony treści
stosowane przez Dostawcę to:
- Zabezpiecza się przed dostępem osób nieuprawnionych na czas nieobecności w nim
osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych.
- Przebywanie osób nieuprawnionych w obszarze przetwarzania danych osobowych, jest
dopuszczalne za zgodą administratora danych lub w obecności osoby upoważnionej
do przetwarzania danych osobowych.
- Jeżeli dostęp do danych przetwarzanych w systemie informatycznym posiadają co
najmniej dwie osoby, wówczas zapewnia się, aby w systemie tym rejestrowany był
dla każdego użytkownika odrębny identyfikator oraz dostęp do danych był możliwy
wyłącznie po wprowadzeniu identyfikatora i dokonaniu uwierzytelnienia.
- W systemie informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych stosuje się
mechanizmy kontroli dostępu do tych danych.
- System informatyczny służący do przetwarzania danych osobowych zabezpiecza się,
w szczególności przed działaniem oprogramowania, którego celem jest uzyskanie
nieuprawnionego dostępu do systemu informatycznego oraz utratą danych
spowodowaną awarią zasilania lub zakłóceniami w sieci zasilającej.
- Identyfikator użytkownika, który utracił uprawnienia do przetwarzania danych,
nie może być przydzielony innej osobie.
- W przypadku gdy do uwierzytelniania użytkowników używa się hasła, jego zmiana
następuje nie rzadziej, niż co 30 dni. Hasło składa się co najmniej z 6 znaków.
- Dane osobowe przetwarzane w systemie informatycznym zabezpiecza się przez
wykonywanie kopii zapasowych zbiorów danych oraz programów służących do
przetwarzania danych.
- Kopie zapasowe przechowuje się w miejscach zabezpieczających je przed
nieuprawnionym przejęciem, modyfikacją, uszkodzeniem lub zniszczeniem jak
również usuwa się niezwłocznie po ustaniu ich użyteczności.
- Osoba użytkująca komputer przenośny zawierający dane osobowe zachowuje
szczególną ostrożność podczas jego transportu, przechowywania i użytkowania poza
obszarem stosuje środki ochrony kryptograficznej wobec przetwarzanych danych
osobowych.
- Urządzenia, dyski lub inne elektroniczne nośniki informacji, zawierające dane
osobowe, przeznaczone do likwidacji pozbawia się wcześniej zapisu tych danych, a
w przypadku gdy nie jest to możliwe, uszkadza się w sposób uniemożliwiający ich
odczytanie lub w przypadku przekazania podmiotowi nieuprawnionemu do
przetwarzania danych pozbawia się wcześniej zapisu tych danych, w sposób
uniemożliwiający ich odzyskanie.naprawy pozbawia się wcześniej zapisu tych
danych w sposób uniemożliwiający ich odzyskanie albo naprawia się je pod
nadzorem osoby upoważnionej przez administratora danych.
- Kontroluje się przepływ informacji pomiędzy systemem a siecią publiczną.
- Kontroluje się przepływ działania inicjowanych z sieci publicznej i systemu.
- Administrator danych stosuje środki kryptograficznej ochrony wobec danych
wykorzystywanych do uwierzytelnienia, które są przesyłane w sieci publicznej.
- Dostawca zapewnia Użytkownikom dostęp do aktualnej informacji o szczególnych
zagrożeniach związanych z korzystaniem z usługi świadczonej przez Dostawcę drogą
elektroniczną w ramach niniejszego serwisu oraz o funkcji i celu oprogramowania oraz
danych niebędących składnikiem treści wprowadzanych przez Dostawcę do systemów
teleinformatycznych, którymi posługują się Użytkownicy, pod adresem:
evillage.pl/informacja_o_szczegolnych_zagrozeniach.pdf.
§ 3. UMOWA Z KLIENTEM
I. Informacje ogólne.
- Podanie danych przez Klienta jest dobrowolne.
- Umowa z Klientem ma charakter nieodpłatny.
- Do zawarcia przez Dostawcę umowy z Klientem może dojść za pomocą dostępnego w serwisie
internetowym formularza kontaktowego.
- Nieprzedstawienie przez Klienta wszystkich danych, których podanie jest konieczne w
rozumieniu § 1 ust. 8 Regulaminu, skutkuje niezawarciem umowy z Dostawcą. Niewskazanie
przez Klienta danych dodatkowych, nie stoi na przeszkodzie zawarciu umowy z Dostawcą.
- Dostawca może uzależnić przekazanie danych Klienta na rzecz Partnera, bądź Partnerów od
uwiarygodnienia przez Klienta przedstawionych przez niego danych.
- Wybór Partnera, któremu dane Klienta mogą zostać przekazane przez Dostawcę, należy do
Dostawcy i jest dokonywany na podstawie danych Klienta oraz określonych przez niego
uwag.
- Przekazanie danych Klienta przez Dostawcę może nastąpić, w zależności od wyboru
Dostawcy, jednokrotnie, bądź wielokrotnie na rzecz jednego lub kilku Partnerów, w celu
ewentualnego przedstawienia Klienowi przez tych Partnerów informacji handlowych,
marketingowych, reklamowych lub oferty, bądź ofert handlowych dotyczących ewentualnej
sprzedaży, najmu lub leasingu pojazdu, na zasadach i warunkach określonych przez
Partnera.
- Przekazanie danych Klienta przez Dostawcę, na podstawie umowy z Klientem, na rzecz
Partnera, bądź Partnerów nastąpi w terminie 60 dni od daty zawarcia umowy z Klientem. Po
tym czasie umowa wygasa, a dane Klienta zostaną usunięte z serwisu internetowego
Dostawcy.
- Dostawca poinformuje Klienta o przekazaniu podanych przez niego danych na rzecz
Partnera, bądź Partnerów niezwłocznie po ich przekazaniu. Informacja ta zostanie
przesłana przez Dostawcę na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu
kontaktowym.
- Dostawca zastrzega, że może dojść do nieprzekazania przez niego danych Klienta na rzecz
Partnera, bądź Partnerów w przypadku, gdy okaże się, że dane Klienta są niepełne,
nieaktualne lub niezgodne z rzeczywistym stanem faktycznym lub w wyniku okoliczności, za
które Dostawca nie odpowiada, na co Klient wyraża zgodę.
- Przekazanie przez Dostawcę wobec Partnera, bądź Partnerów danych Klienta nie gwarantuje,
że dojdzie do kontaktu Partnera z Klientem i przedstawienia informacji handlowych,
marketingowych, reklamowych lub oferty, bądź ofert handlowych Partnera dotyczących
ewentualnej sprzedaży, najmu lub leasingu pojazdu.
- Klient ponosi wobec Dostawcy odpowiedzialność za szkody wyrządzone Dostawcy z tytułu
działania, bądź zaniechania sprzecznego z Regulaminem, Polityką prywatności lub
przepisami prawa oraz zobowiązany jest do naprawienia szkody wobec Partnera, osób
trzecich lub organów ochrony prawnej z powyższego tytułu.
- Obowiązki Klienta:
- a. Klient zobowiązany jest do korzystania z serwisu internetowego zgodnie z jego
przeznaczeniem i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz Polityce
prywatności,
- b. Klient, który zawiera umowę z Dostawcą, oświadcza, że zawiera ją we własnym
imieniu oraz że spełnia wszystkie wymogi, określone w § 1 ust. 4 Regulaminu,
- c. zawierając umowę z Dostawcą Klient oświadcza, że podane przez niego dane są
kompletne, aktualne oraz zgodne z rzeczywistym stanem faktycznym,
- d. Klient jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji przekazanych danych za
pomocą umieszczonego w serwisie internetowym formularza do zmiany danych, bądź w
drodze kontaktu telefonicznego,
- e. zabronione jest korzystanie przez Klienta z serwisu internetowego:
- w imieniu, bądź na rzecz innych osób,
- w celu popełnienia przestępstwa lub podejmowania innych działań lub
zaniechań sprzecznych z przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
- na szkodę Dostawcy, Użytkowników lub osób trzecich,
- a także przekazywanie przez Klienta danych oraz innych treści o
charakterze bezprawnym.
- Dostawca niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie zmiany danych dokonanej za pomocą
formularza do zmiany danych, bądź w drodze kontaktu elektronicznego, na adres e-mail
wskazany przez Klienta.
- W związku z treścią art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. z 2017 r. poz. 683 z
późn. zm.) o prawach konsumenta, Klientowi, posiadającemu status konsumenta, przysługuje
prawo odstąpienia od umowy zawartej z Dostawcą, w terminie 14 dni od daty jej zawarcia,
bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Sporządzone i podpisane przez Klienta
oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: ul. Wólczańska 125, 90-521
Łódź. Wzór formularza odstąpienia od umowy wraz z pouczeniem o prawie
odstąpienia od umowy, Dostawca udostępnia pod adresem
evillage.pl/oswiadczenie_o_odstapieniu_od_umowy.pdf.
Do zachowania terminu
wystarczające jest wysłanie przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego
upływem.
- W przypadku wykonania przez Dostawcę umowy z Klientem w całości, przed upływem
terminu określonego w ust. 15, za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, posiadającego
status konsumenta, Klient Klient traci prawo odstąpienia od umowy po jej zrealizowaniu
przez Dostawcę.
II. Zawarcie umowy z Klientem za pomocą formularza
kontaktowego.
- Dla zawarcia umowy za pomocą formularza kontaktowego wymagane jest spełnienie przez
Klienta następujących warunków:
- a. wypełnieniu formularza kontaktowego przez Klienta poprzez przedstawienie w
nim co najmniej danych, których wskazanie jest konieczne do zawarcia umowy,
- b. wyrażenia przez Klienta zgód wymaganych do zawarcia umowy poprzez zaznaczenie
stosownych oświadczeń, umieszczonych pod formularzem kontaktowym,
- c. potwierdzenia, iż Klient zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu oraz
Polityki prywatności oraz ich zaakceptowania poprzez zaznaczenie oświadczenia o
tej treści umieszczonego pod formularzem kontaktowym.
- Po zawarciu umowy Klient otrzymuje od Dostawy potwierdzenie. Potwierdzenie zawarcia
umowy przesyłane jest przez Dostawcę bezpośrednio po zawarciu umowy i przed rozpoczęciem
jej wykonywania, na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu kontaktowym.
- Zgody Klienta, wymagane do zawarcia umowy, obejmują:
- a. wyrażenie zgody na wykorzystywanie i przetwarzanie jego danych osobowych w
celu przekazania ich Partnerowi, bądź Partnerom i przedstawienia przez Partnera,
bądź Partnerów Partnerów informacji handlowych, marketingowych, reklamowych,
oferty, bądź ofert handlowych dotyczących ewentualnej sprzedaży, najmu lub
leasingu pojazdu i zawarcia ww. umów przez Partnera i Klienta, a także dla
realizacji celów określonych w Regulaminie i Polityce prywatności, zgodnie z
regulacją ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.
U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 11030 z póź. zm.).
- b. wyrażenie zgody na otrzymanie przez Klienta od Partnera, bądź Partnerów,
zgodnie z regulacją ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1579), informacji handlowych,
marketingowych, reklamowych, oferty, bądź ofert handlowych dotyczących
ewentualnej sprzedaży, najmu lub leasingu pojazdu.
- Dodatkowe zgody, bądź żądania Klienta, nie wymagane do zawarcia umowy, obejmują:
- a. w przypadku, gdy wolą Klienta jest, aby do rozpoczęcia wykonania umowy przez
Dostawcę, doszło przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w
pkt. I ust. 15 oraz rezygnacja Klienta z uprawnienia do odstąpienia od ww. umowy
- złożenie przez Klienta wyraźnego żądanie w przedmiocie wraz z potwierdzeniem
przez Klienta, że jest świadomy, iż skorzystanie z tego uprawnienia skutkuje
rezygnacją z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
- b. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta po zakończeniu
korzystania z usługi świadczonej przez Dostawcą drogą elektroniczną, w zakresie
w jakim jest to niezbędne badania rynku oraz zachowań i preferencji Użytkowników
z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług
świadczonych przez Dostawcę.
§ 4. UMOWA Z PARTNEREM
- Dostawca oraz Partner zawierają odrębną umowę, której przedmiotem jest przekazanie przez
Dostawcę danych Klienta na rzecz Partnera, w celu przedstawienia Klientowi przez
Partnera informacji handlowych, marketingowych, reklamowych, oferty, bądź ofert
handlowych, dotyczących ewentualnej sprzedaży, najmu lub leasingu pojazdu, na zasadach i
warunkach określonych przez Partnera.
- Umowa z Partnerem określa odpłatność za przekazanie danych Klienta przez Dostawcę.
- Umowa z Partnerem może obejmować dane jednego lub większej liczby Klientów.
- Partner ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec Klientów za przedstawione informacje
handlowe, marketingowe, reklamowe, oferty handlowe oraz zawarte umowy, w tym za ich
treść, formę oraz niewykonanie lub nienależyte wykonanie.
- Partner ponosi wobec Dostawcy pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Dostawcy z
tytułu działania, bądź zaniechania sprzecznego z Regulaminem, Polityką prywatności lub
przepisami prawa oraz zobowiązany jest do naprawienia szkody wobec Klienta, osób
trzecich lub organów ochrony prawnej z powyższego tytułu.
- Obowiązki Partnera:
- a. Partner, który zawiera umowę z Dostawcą, oświadcza, że zawiera ją we własnym
imieniu oraz że spełnia wszystkie wymogi, określone w § 1 ust. 3 Regulaminu,
- b. Partner zobowiązany jest do korzystania z serwisu internetowego zgodnie z
jego przeznaczeniem i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz
Polityce prywatności,
- c. Partner ma obowiązek zachowania w tajemnicy przekazanych mu danych Klienta
oraz zabezpieczenia ich zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o
ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz innymi
wymogami wynikającymi z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
- d. zabronione jest korzystanie przez Partnera z serwisu internetowego:
- w imieniu, bądź na rzecz innych osób,
- w celu popełnienia przestępstwa lub podejmowania innych działań lub
zaniechań sprzecznych z przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
- na szkodę Dostawcy, Użytkowników lub osób trzecich,
- w celu przekazywania danych Klientów na rzecz innych podmiotów,
- w celu przekazywania przez Partnera treści o charakterze bezprawnym.
§ 5. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych przekazywanych w ramach serwisu internetowego
evillage.pl jest Dostawca.
- Dane osobowe Klientów są gromadzone, przetwarzane, wykorzystywane oraz chronione zgodnie
z regulacją ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r.
poz. 922 z późn. zm.) oraz innymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
- Szczegółowe zasady ochrony danych osobowych w ramach serwisu internetowego określa
Polityka prywatności, stanowiąca integralny załącznik do niniejszego Regulaminu,
dostępna pod adresem
evillage.pl/politykaprywatnosci.php.
§ 6. WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ORAZ OGRANICZENIE, CZASOWE
WYŁĄCZENIE SERWISU INTERNETOWEGO
- Dostawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przedstawione przez Partnera wobec
Klientów treści, w tym informacje handlowe, marketingowe, reklamowe oraz oferty
handlowe, w tym za ich treść i formę. Podmioty te ponoszą wyłączną odpowiedzialność za
naruszenie praw innych osób, w tym za szkody wyrządzone swoim działaniem oraz
zaniechaniem.
- W ramach umowy zawartej z Klientem, Dostawca zapewnia, że przekaże dane Klienta
Partnerowi, bądź Partnerom, jednakże nie gwarantuje, że Partnerzy ci skontaktują się z
Klientem, w celu przedstawienia mu informacji handlowych, marketingowych, reklamowych
lub ofert handlowych, bądź też w celu zawarcia umowy sprzedaży/najmu/leasingu pojazdu.
- W przypadku skontaktowania się Klienta i Partnera, Dostawca nie ponosi odpowiedzialności
za to, czy dojdzie do zawarcia przez Klienta i Partnera umowy sprzedaży, najmu, bądź
leasingu pojazdu, zaś razie jej zawarcia – Dostawca nie staje się stroną umowy zawartej
przez Klienta i Partnera oraz nie ponosi odpowiedzialności za jej treść oraz wykonanie.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za zabezpieczenie przez Partnera przekazanych mu
danych Klienta i zachowanie ich w tajemnicy przez Partnera.
- Dostawca nie ponosi wobec Partnera żadnej odpowiedzialności za to, czy przekazane mu
dane Klienta są pełne, aktualne i zgodne z rzeczywistym stanem faktycznym.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za uzyskanie przez Partnera odpowiednich zgód i
oświadczeń od Klienta na przedstawienie mu informacji handlowych, marketingowych,
reklamowych, oferty, bądź ofert handlowych dotyczących ewentualnej sprzedaży, najmu lub
leasingu pojazdu i zawarcia ww. umów przez Partnera i Klienta oraz innych zgód, bądź
oświadczeń wymaganych przepisami prawa.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wywołane nieprawidłowym działaniem
systemu informatycznego, brakiem dostępu do internetu oraz powstałych w wyniku innych
zdarzeń niezależnych od Dostawcy.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za uzyskanie, mimo zastosowanych przez Dostawcę
zabezpieczeń i środków ochrony, nieuprawnionego i sprzecznego z prawem dostępu przez
podmioty trzecie do danych przetwarzanych w ramach serwisu internetowego.
- Dostawcy przysługuje uprawnienie do tymczasowego ograniczenia korzystania przez
Użytkowników z serwisu internetowego, bądź tymczasowego wyłączenia serwisu w przypadku
aktualizacji serwisu, zmiany funkcjonalności, wystąpienia błędów systemowych,
utrudniających, bądź uniemożliwiających korzystanie z serwisu oraz w przypadku awarii
serwisu internetowego.
§ 7. DANE KONTAKTOWE ORAZ POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Użytkownikom, w tym Klientom oraz Partnerom przysługuje możliwość kontaktowania się z
Dostawcą:
- a. w formie pisemnej na adres Dostawcy ul. Wólczańska 125, 90-521 Łódź/li>
- b. w formie telefonicznej pod numerem tel. Dostawcy +48 501 065 481
- c. w formie elektronicznej pod adresem e-mail Dostawcy
evillage(at)evillage.pl
- W formie, o której mowa w ust. 1. Użytkownicy mogą też zgłaszać wobec Dostawcy
reklamacje. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Zgłaszającego,
dane kontaktowe pozwalające na udzielenie odpowiedzi na reklamację, w tym adres e-mail
Użytkownika, krótki opis zastrzeżeń Użytkownika oraz określenie żądania Użytkownika
- Reklamacje nie mogą dotyczyć:
- a. informacji handlowych, marketingowych, reklamowych oraz ofert handlowych
przedstawionych Klientowi przez Partnera,
- b. umów sprzedaży, najmu lub leasingu pojazdu zawartych przez Partnera oraz
Klienta,
- c. zdarzeń, za które Dostawca nie ponosi odpowiedzialności na podstawie
niniejszego Regulaminu, Polityki prywatności oraz przepisów powszechnie
obowiązującego prawa.
- Klient powinien zgłosić reklamację niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności budzących
jego zastrzeżenia, w celu umożliwienia jej prawidłowego rozpatrzenia przez Dostawcę.
- Odpowiedź Dostawcy na reklamację zostanie doręczona wobec Klienta w formie pisemnej,
bądź elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego w terminie 30 dni od
daty otrzymania reklamacji przez Dostawcę.
- W przypadku, gdy dane przedstawione przez Zgłaszającego są niepełne, nieaktualne, bądź
nieprawdziwe, przesłanie przez Dostawcę odpowiedzi na reklamacje zgodnie z ww. danymi,
uznaje się za skuteczne udzielenie odpowiedzi na reklamację przez Dostawcę.
§ 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Postanowienia niniejszego Regulaminu wchodzą w życie z dniem opublikowania ich na
stronie internetowej
evillage.pl
- Przeglądanie serwisu internetowego przez Użytkownika oznacza akceptację Regulaminu oraz
Polityki Prywatności.
- Umowa z Klientem może zostać wypowiedziana przez każdą ze stron w każdym czasie, z
zachowaniem 14 – dniowego okresu wypowiedzenia, z zastrzeżeniem, że Dostawca jest
uprawniony do wypowiedzenia umowy wobec Klienta w przypadku, gdy przekazane przez
Klienta dane są niepełne, nieprawdziwe, bądź niezgodne z rzeczywistym stanem faktycznym,
bądź brak jest możliwości zrealizowania umowy z przyczyn leżących po stronie Klienta,
bądź niezależnych od Dostawcy.
- W przypadku zmiany postanowień niniejszego Regulaminu lub Polityki prywatności, Klienci
oraz Partnerzy, którzy zawarli umowę z Dostawcą, zostaną poinformowani o treści zmian i
dacie ich wprowadzenia drogą elektroniczną, na wskazane przez nich adresy e-mail. W
przypadku braku akceptacji zmian w Regulaminie lub Polityce prywatności przez Partnera
lub Klienta w terminie 14 dni od daty otrzymania wiadomości e-mail, Użytkownikom tym
przysługuje prawo wypowiedzenia umowy z Dostawcą. Wraz z bezskutecznym upływem terminu
na wypowiedzenie umowy, zmiana Regulaminu lub Polityki prywatności, wchodzi w życie z
upływem terminu.
- W odniesieniu do Klientów, będących konsumentami, którzy zawarli umowę z Dostawcą, do
zmiany Regulaminu lub Polityki prywatności może dojść wyłącznie w przypadku zmiany
przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a także w razie istotnej zmiany w zakresie
prowadzonej przez Dostawcę działalności gospodarczej, obejmującej w szczególności zmianę
danych adresowych Dostawcy, jego formy prawnej, przedmiotu działalności, wprowadzenia
nowych usług, bądź funkcjonalności, zmiany zakresu dotychczasowych usług, zmiany
stosowanych rozwiązań technicznych i środków ochrony treści udostępnianych w serwisie. W
przypadku, gdy zmiana ww. dokumentów obejmuje:
- a. główne cechy świadczenia Dostawcy, w tym przedmiot świadczenia oraz sposób
porozumiewania się z Klientem, będącym konsumentem;
- b. dane identyfikacyjne Dostawcy, w tym w szczególności firmę,
- c. adres przedsiębiorstwa, adres poczty elektronicznej oraz numery telefonu lub
faksu Dostawcy, pod którymi konsument może kontaktować się z Dostawcą;
- d. adres, pod którym konsument może składać reklamacje,
- e. sposób i termin wykonania umowy przez Dostawcę,
- f. stosowaną przez Dostawcę procedurę rozpatrywania reklamacji,
- g. sposób i termin wykonania prawa odstąpienia od umowy przez konsumenta oraz
wzór formularza odstąpienia od umowy,
- h. kwestię nieprzysługiwania konsumentowi prawa odstąpienia od umowy lub
okoliczności, w których konsument traci prawo odstąpienia od umowy,
- i. kodeks dobrych praktyk oraz sposób zapoznania się z nim,
- j. czas trwania umowy lub sposób i przesłanki wypowiedzenia umowy,
- k. funkcjonalności treści cyfrowych oraz techniczne środki ich ochrony;
- l. kwestię mających znaczenie i znanych Dostawcy interoperacyjnościach treści
cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem,
- Dostawca przedstawia Klientowi, będącemu konsumentem, informacje o ww. zmianach za
pośrednictwem wiadomości przesłanej na adres e-mail Klienta. Zmiany te wchodzą w życie w
stosunku do Klienta, będącego konsumentem, po wyrażeniu przez niego zgody za pomocą
wiadomości e-mail, bądź w formie pisemnej, przesłanej na adres Dostawcy wskazany w § 7
Regulaminu, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Klienta informacji o zmianach. W
razie niewyrażenia przez Klienta w sposób wyraźny zgody, o której mowa w zdaniu
poprzedzającym, w ww. terminie, bądź w przypadku sprzeciwu wobec zmian Regulaminu lub
Polityki prywatności, w stosunkach między Dostawcą i Klientem obowiązuje odpowiednio
Regulamin lub Polityka prywatności w wersji sprzed zmianą.
- Użytkownicy niebędący Partnerami, bądź Klientami, zostaną poinformowani o zmianie
Regulaminu, bądź Polityki prywatności poprzez umieszczenie przez Dostawcę na stronie
głównej serwisu internetowego wiadomości o zmianie ww. dokumentów, zawierającej
zestawienie wprowadzonych zmian i pozostawienie tej wiadomości na stronie głównej
serwisu internetowego przez okres 14 dni. Zmiany Regulaminu oraz Polityki prywatności,
wchodzą wówczas w życie z dniem ich opublikowania na stronie serwisu internetowego.
- Jeżeli przepisy prawa nie stanowią inaczej, do rozpoznawania sporów powstałych na
gruncie korzystania przez Użytkowników z niniejszego serwisu internetowego oraz w
związku z umowami z Klientami oraz umowami z Partnerami, właściwe jest prawo polskie.
- Dostawca nie zapewnia Klientom, będącym konsumentami, możliwości skorzystania z
pozasądowego rozwiązywania sporów, o którym mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 roku
o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z 2016 r., poz 1823 z późn.
zm.).
- Sądem właściwym dla rozpoznawania sporów powstałych na gruncie korzystania przez
Użytkowników z niniejszego serwisu internetowego oraz w związku z umowami z Klientami
oraz umowami z Partnerami, o ile bezwzględnie obowiązujące przepisy nie stanowią
inaczej, jest sąd właściwy dla miejsca prowadzenia działalności przez Dostawcę.
- Dostawca informuje Klienta, będącego konsumentem, o obowiązywaniu ustawy z dnia 23
sierpnia 2007 roku o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. z 2016 r.
poz. 3 z późn. zm.), oraz o istnieniu kodeksu dobrych praktyk, przez który rozumie się
to zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych,
przedsiębiorców, którzy zobowiązali się do ich przestrzegania w odniesieniu do jednej
lub większej liczby praktyk rynkowych. Dostawca zapewnia, że stosuje się do treści ww.
aktów, zaś Klient zawierając umowę z Dostawcą potwierdza, że wiedzę tę przyjmuje.
Powołane akty Dostawca udostępnia pod adresem
evillage.pl.